The light!

I hear him sayin' "Son you'll be alright"
"Everything's gonna be alright"
And now I can say: "Yes it is"

--

Tog på mig en stickad tröja och kröp ner under min två täcken och la ut en filt på - ändå fryser jag. Saknar mig riktiga täcke något sjukt, men det ligger ju som sagt, PÅ FLYTTBYRÅN! Bra ni lär er - haha. Fick ett sms nyss, men det tänker jag läsa i morgon, För antingen gör det mig glad, eller ledsen. Och skulle det nu vara alternativ två så vill jag ha en backup plan för att inte vara ledsen länge, och det är att få åka och jobba, och umgås med barnen! De är underbara!

Dålig uppdatering idag, men har haft en del att stå i. Jobbade ju, sen åkte jag till Farmor en sväng och höll henne sällskap - fick lite fika. Sen åkte jag då till doktorn, frisk som en nötkärna! den ni. Hjälpte Emma att göra om hennes blogg lite. Dock kom vi på att vi skulle valt en annan grund, men jag fick inte ändra nu! haha, får göra det nästa gång det är dags. När jag kom hem gick jag ut i garaget, och tänka sig att jag iaf fått med pärmen med betygen hem, så kopierade dem, och såg till att alla papper är klara för att skickas iväg :)

Fick även mejl från min Au pair mamma! Hon är väl bara för underbar, de är de hela familjen! Jag längtar verkligen! Och på så sätt är det surt att det är hela 75 dagar kvar. Men så finns det ju tusen fördelar med att det är just så många dagar kvar också. Måste få spendera tid med mina vänner! Och min familj. Ett år är lång tid, men ändå kort! Ni vet hur det är med mig, bara gåtor och inga svar!

Men nu blir det sova, är fortfarande inte helt kry.
Får hoppas täckena och filten för susen!
Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0