The end...

I used to get away with so much
Now I can't get away
I even thought that it was simple
To say the things I wanted to say

What if I said what I was thinking?
What if that says too much?
When everybody's got a reason
I feel like giving up

--

Äntligen börjar även denna dagen dra sig mot sitt slut. Blev lite klokare under tentaplugget idag tror jag, blir mer i morgon. Mycket rolig och givade träning med tjejerna också, man känner att åren börjar komma till en, var ett tag sedan man var lika sprallig och livfull som de är. Efter träningen så gick jag ut och cyklade 45 minuter. När man liksom ändå hade börjat röra lite på sig.

Tänker faktiskt släcka ner här och sova. Är grymt trött i både kropp och själ. Ska sova några välförtjänta timmar, sen tänkte jag ta mig ut och gå i morgon innan det blir duschen, frukost och sen åka till skolan med Jossan. Vi har kommit på att vi kan vara lite ekonomiska. haha, bättre sent än aldrig. så blir en heldag med plugg i morgon med. Torsdag blir ledig för då ska jag åka till mormor <3

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0