Tentaplugg...

I didn't notice
But I didn't care
I tried being honest
But that left me nowhere
I watched the station
Saw the bus pulling through
And I don't mind saying
A part of me left with you

Did I make you nervous?
Did I ask for too much?
Was I not deserving one second of your touch?

--

Sitter och pluggar inför tentan med Jossan, Kerstin och Ann-charlotte. Sofie och Elin åkte nyss. De andra är i kafeterian och inhandlar lite socker så vi överlever, och jag passar på att skriva här sålänge. Sofie kom precis tillbaka, blöt som aset, stackaren. Men vi får kämpa på här, går ganska bra.

Måste bara säga att jag är så jävla trött på människor som säger upp kontakten av så dåliga anledningar. Jag förstår helt klart att man får mindre tid för vänner när man finner kärleken. Men att totalt vända handen och inte ens kunna svara, eller vara ens vän längre är så sjukt ologiskt och absolut inte vuxet gjort. 

Aja, jag har visat att jag finns här och att jag faktiskt bryr mig, på riktigt. Nu ska jag gå på toa, och sen fortsätta plugga med mina kära själar som stannar här med mig en tisdagseftermiddag som denna, regnrusk och allt. Efter träningen ikväll blir det hem, en lång varm dusch, och sen ska jag tända några ljus och försvinna in i dimman.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0