Tears roll down my cheek...

I like the way you're not afraid
You got the world planned in your mind
People say you cannot do well
They don't know a friend like you


Jag sitter här i min ensamhet, omgiven av täcken, kuddar och en kissekatt. Samtidigt som tårar sakta rullar nerför min kind. Jag läste någonting otroligt vacker, som både värmde och brände mitt hjärta. Malin, om du bara visste vilken fin människa du är! Du är någonting speciellt! Jag kommer alltid finnas för dig! Jag älskar dig och kommer sakna dig något sjukt! Men det kommer alltid kännas lite bättre när jag tänker på att våran vänskap är så stark att den kommer överleva dethär! Att mimmi och musse hör ihop! De hittar alltid tillbaka till varandra!

Har precis klivit upp ur badkaret hemma hos lillebror. Försöker behålla värmen och lyssnar på musik som får mig att minnas alla bra tider! Alla resor till gbg, hockey, utomlands roadtrips! Jag har många minnen att leva på. Jag skulle vilja påstå att jag levt ett rikt liv såhär långt. Och jag tror allting har en mening. Ingenting händer bara för att hända. Därför ångrar jag ingenting.

Så jag tänker vända mig om, och sakta men säkert ta mig in i drömmarnas land. Drömmar är både bra och dåligt - i drömmen kan vad som helst hända, där kan saker bli ogjort och allting är frid och fröjd. Det är liksom inte verklighet. Men så är det ju också det, ibland vaknar man ju upp och önskar att drömmen var sann...

Sweet dreams!
Love L,


http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/2010/november/mimmi-kommer-sakna-sin-musse-allt-for-mycket.html
<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

<3!!

2010-11-20 @ 11:10:29
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0