Take me in...

Hold back your fears you're more than home
Could it be that the tears no longer sad but true
(could it be that the angels of tomorrow know)
Break the moment into something more than gold
And I realize it now, it was never meant to hold

--

Och så är dagen snart slut. Skönt säger jag, haha. Mår sjukt mycket bättre nu när jag går upp på morgonen och rör på mig, men jag blir ju också sjukt mycket tröttare på kvällen. haha, men i morgon är det samma visa som gäller igen. Upp och hoppa och ut på promenad, sen är det iordning, och tenta som gäller. Men men, Fredagsmys med familjen, och så telefonintervju på kvällskvisten, awesome!

Var ju till mormor idag och hjälpte henne med att sätta upp några tavlor, fixa lite saker på hennes mobil(någonting jag alltid får göra när vi ses!) Vi fick mat, och självklart fika innan vi åkte hem. älskade mormor <3 När vi kom hem gick jag på toa, sen åkte vi hem till robin och satte upp lite tavlor och speglar m.m. där. Så ja, det ska bli skönt att sova efter ännu en hel dag på aktiv fot!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0