Sweet silver lining...

Well I'm going home
Downhearted and hoping
I'm close to some new beginning
I know there's a reason for everything
That comes and goes

--

Torsdag då, vad fort dagarna går? eller är det kanske bara jag som tycker. Aja, Sover ju ordentligt och är inte alls speciellt trött när jag vaknar. Ser verkligen fram emot att åka och jobba, I'm sick I know! Men det kan jag verkligen leva med!

Slutar jobbet tidigare idag. Så ska jag och Marie cykla upp till folkets hus, där föreläsningen hålls. Hoppas det är en bra föreläsare för ämnet är ju verkligen intressant, och viktigt! Någonstans mitt i där hoppas jag på att det är en rast lagom sådär runt tre när jag väntar samtal! Annars löser det sig ändå.

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0