Superstar

When superstars and cannonballs are running through your head
A television freak show cops and robbers everywhere
Subway makes me nervous, people pushing me too far
I've got to break away
So take my hand now

--

Ligger nedbäddad från topp till tå och tittar på Hollywoodfruar! Jag kan inte låta bli att tycka om Maria! Hon är väl bara sig själv liksom?! inte för mycket, inte för lite. Det är svårt att förklara. haha. Shit, jag är ingen nörd - men fanns inte mycket annat på tv att se. Det är ju underhållning iaf!

Stått lite still på pluggsidan idag. Shit orkar inte alls! men får ta tag i det till helgen kanske? Mycket skönare att skriva en helg tro det eller ej. Tycker jag iaf! Då kanske jag dessutom är helt klar med min uppgift och kan vara riktig nörd och färdigställa det hyfsat snabbt! Vore ju någonting!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. haha. Lite tortt på information just nu. Usa är typ färdigt. väntar på två intyg från CC som måste med - och som jag måste ha innan jag kan göra det sista online! Men på tal om det. Ha, fick hem vägledningen till onlineintyget. Det var typ sex st A4 sidor - fram och bak?! Jävla krångligt intyg du!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0