Snow Angel...

I stop to catch my breath
And I stop to catch your eye
No need to second-guess
That you've been on my mind
Well I, I dream days away, but that's OK

It's like I want to hear a silent sound
And then hold it in my hand
But a rose won't blossom from a ground
Of desert sand, but I like to pretend that

--

Hej mitt vinterland borde man kanske säga. Synd att snön kom nu iofs, för vi kommer säkert bli utan under julen. Både synd och bra. Sitter i sängen och har precis ätit mjölk och flingor, så just nu sitter jag och tänker lite, och vill inte gå och göra mig i ordning, fast jo, det vill jag nog, är lite kallt bara.

Sen efter jobbet är det förskolelärarträff på stadshuset som jag bestämt mig för att delta på. Och så snabbt hem och käka, för att sen åka tillbaka till norrgården och vara med på APU träffen. Så idag blir en lång dag, men lärorik. När jag kommer hem ska jag nog förbereda lite så att jag kan börja och slutföra min uppgift nästa vecka, vore verkligen perfekt, för då har jag tid på mig att skriva!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0