Slow slow slow!

Ligger i min soffa och lyssnar på musik, rullar tummar och funderar på om jag orkar göra någonting idag, eller om jag faktiskt inte förtjänar en hel dag med enbart slappande? bara ta dagen som den kommer och inte anstränga sig speciellt mycket. Blir nog faktiskt så. Bara se på film, spela spel och lyssna på musik. Filosofera!

I morgon ska vi hem till Storasyster. Hon fyller 34 på torsdag, men hon var tydligen upptagen så vi åker dit imorgon. Sen vet jag inte om det händer speciellt mycket efter det? Fortsätta plugga lite kanske. Började skriva på mitt pm igår. Känns bra att vara igång. Vill bara bli färdig med allt!

bara 72 dagar kvar tills jag åker! Mamma säger att jag inte får börja ha nedräkning fören efter jullovet! haha. Men var bara tvungen att säga det. Efter jullovet kommer det ju vara sjukt få dagar kvar så. Ska försöka spendera min tid väl - utom idag då. I dag är det slappning så det räcker iaf 30 dagar framöver!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0