Sick!

Jag är typ sjuk. Hostar så att jag inte ens kan stå upp, måste huka ihop mig annars är jag rädd att ryggen ska gå av(nej, jag menar inte ordagrant). Vilken tur då att jag bara ska ligga hemma och slappa efter jobbet i morgon. Har online möte med CC vid 17.00! Så morgondagen blir lugn. Måste se julkalendern också!

Det är ju ett måste, iaf för mig. Haha, att se julkalendern! Mamma och jag brukar se den lite halvt när vi gör oss i ordning sådär. Haha, den går väldigt bra i tid så! Det är ju endå lite speciellt. I morgon är det första dagen på nedräkningen till julafton. En julafton jag ska njuta av, för nästa år firas den troligen inte här hemma med släkt och vänner utan på andra sidan atlanten!

Atlanten hit och atlanten dit! En fet smäll förtjänar jag väl? Nee, inte riktigt. Däremot vill jag ha fredag nu! Vill hämta upp mina klasskamrater och åka ut till Linde för att fira våran alldeles egen Sofie Larsson på hennes 20 års dag! Sen ser jag lite fram emot lördagens övernattning i klubbstugan också!

Men nu sovdag! Är en dag i morgon också!
Sweet dreams!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0