Shake 'n break..

I remember a year ago I was standing in the crowd
waiting for my chance to break through, my chance to live again.
Now it seems I've found some friends who finally understand what it takes
to make this dream come true, we'll be here till the end.

Shake it, break it, get off your feet,
come dance with me and don't you fake it.

--

Hade verkligen problem att sova igår. Låg bara och tänkte på allt som ska hända. Haha! Anledningen till att jag är vaken så tidigt idag är för att det är träning med tjejerna! Och de är ett så härligt gäng att det inte ens tar emot lite att gå upp en lördag för att ha träning. Nu låter jag gammal, men man kan se sigsjälv i några av dem!

Annars idag då? Jag har inte en blekaste! Ska en sväng till storebror, var ett tag sedan vi träffades så tänkte ta mig en tur dit, sen är det väl bäst jag åker förbi farmor på vägen hem, hon blir galen om hon inte får veta saker. Sen ikväll ska jag tillbringa tid med mor&far! Tror det rycktades om att kanske Aldenfalks blir sällskap? Aja, det återstår att se, du vill jag stoppa någonting i magen!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0