Secrets

You made me believe
It would be fine
If there was nothing to see
I'd be undressing in front of you
I told you secrets that no one else knew

--

Haha, Pappa har fått en ny telefon från jobbet - en iphone 3GS. Han är väl för söt min pappa där han sitter och försöker lära sig, vilket han faktiskt gjort väldigt bra. Men varje gång man visar någonting nytt blir han helt fasinerad! Just nu sitter han på spotify och söker musik. Haha! Han hänger allt med i svängarna!

Själv är jag så djävulskt trött just nu. Så det är väl typ dags att krypa ner i soffan och sova många välförtjänta timmar! great. I morgon ska jag träffa Emma en sväng. Sen blir det väl säkert en sväng förbi Farmor, stackars lilla tant. Glömde storebror idag, får ta det i morgon!

Nu säger jag godnatt!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0