rain proof?

Ja det står på mitt regnställ att det ska tåla ganska mycket regn, hum, håller inte med. Vi var till lilla skogen idag, som ligger bara hundra meter från mitt hus. Och från skolan tar det ungefär tio minuter att gå, om vi tar i med lite. Och när vi kom tillbaka så hade mitt regnställ verkligen blivit dyngsurt! Så jag var blöt, för att vara mild!

Nu ligger jag hemma i tv-soffan och tittar på live underhållning! Sessan och Miffo goes wild! De ligger i varsit hörn av mattan, och ibland gör Miffo en ansats mot Sessan och lika fort hoppas han tillbaka, för att inte få sig en snyting! haha, mycket kan roa en människa! Nu ska jag se lite tv igen.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0