Over the edge...

Well, well baby, what do you know,
You turned the tables on me, didn't you?
My, my, my, it only serves me right, now I get it
This is how hurt feels
And it's everything they say it is

I was untouchable
Until karma crashed my party
Found out I'm crushable, oh
And I'm the only one who's sorry

--

Blev en sväng hem till lillebror förut också. Låg och tittade på tv och bara umgicks. Den stora nackdelen med att bli stor, att inte lillebror finns i rummet två meter bort! Men men, Efter en stund kom Joel, och lite senare också Molle. Tv, skratt och en del visslande? undrar varför. Haha

Tänkte att jag skulle vända på mig och somna snart. Så jag kommer upp i morgon också. I morgon är det konferans som jag ska delta på. Sen blir det hem och hämta bilen, hämta upp julia och sen åka på träning! I morgon tänker jag nog vara med själv, tjejerna brukar tycka att det är roligt så.

Sov gott och dröm sött!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0