Over and over...

Give me a break...


Sov gott förut! riktigt fint att somna till tända ljus och fin musik. Kände att jag behövde det! Sen kom lillebror förbi på besök, han fyllde i en massa papper tillsammans med pappa - sen rakade jag av honom håret. Riktigt duktig var jag på det idag! Tummen upp! Sen blev det göra lite mat och spendera tid med min älskade mamma. Låg i soffan och degade! mysigt.

Nu är jag åter tillbaka i min soffsäng och har inte orkat ta av mig kläderna än, för jag fryser så! hittar inte mina stickade sockor till fötterna heller! Ska sova gott så jag orkar morgondagen! Jobbajobbajobba! Sen ska jag åka hem till Emma och David! I like a lot <3 fina människor det.

Sweet dreams!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0