Ooh no

Holding onto patience wearing thin
I can't force these eyes to see the end
If only time flew like a dove
We could watch it fly and just keep looking up

--

Inte lika utslagen som jag var igår, dock känns det som om halsen svalt spikar som skrapar mot strupen varje gång man sväljer. Ändå kunde jag inte riktigt låta bli att avstå träningen idag. Det blir pekfingret på mig! Fy säg. Men nu ligger jag här i min soffa och ska snart sova

I morgon ska jag börja med mitt arbete - rymdraketer! Hoppas det går bra det. Ska göra med några i morgon, några på torsdag, och förhoppningsvid avsluta med alla på fredag! men 24 barn är många att gå igenom. Ska bli kul. Så ska vi läsa en bok om Laika(rymdhunden) och diskutera lite. Ska försöka lära dem planerterna, eller är det elakt? de är ju bara sex år. Aja, kan ta de två planeterna närmast oss iaf!

Sweet dreams
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0