Not any more...

Hemma efter en kväll ute. Var riktigt roligt till en början, men jag tror jag börjar bli för gammal för det där. Och jag är så jävla trött på att be om ursäkt för vem jag är, och hur jag är? Jag är trött på att folk har förutfattade meningar om hur de tror de ligger till. Det kanske låter hårt, men jag är så jävla trött på att fälla tårar över missförstånd. I'm over it! Det var sista gången jag bad om ursäkt för att jag bryr mig, för att jag är som jag är!
Nu väntar vi på pizzan som borde komma snart. Sen blir det att pussla så alla får plats i annicas säng. Sova gott till i morgon - förhoppningsvis! det löser sig. Träning kl två med tjejerna i morgon, så blir tåget hem vid tio över ett. Så blir det väl kanske en promenad hem från det, eller någonting.GODNATT!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0