no snow?!

Been here before, Revolving door
We're caught up and I don't know what for
Anymore

We had the best, And nothing less
But the second we fell out of step
You up and left

What happened to, The plans we made
And that contagious smile upon your face?
It's all begun to fade

You used to be, So careful with me
Making sure that we would always be
Each others' missing piece

--

Alla andra tjatar om en massa snö ute. Det närmsta en annan kommer är några frostfläckar på gräsmattan! Det är vad jag kallar FUSK! Sitter och käkar frukost nu, mjölk och flingor! gott gott. Ska väl snart göra en fläta i håret och sen ta mig iväg till norrgården!

Hade tänkt prata om någonting, men det försvann lika snabbt som det kom till mig? konstigt... Måste bero på att jag FORTFARANDE har lock i örat, och att det får mig galen. Jag är typ döv? får se hur det går idag. Så länge jag inte får huvudvärk av det så!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0