Moving on...

Don't tell me how life is
Cause I don't really want to know
Don't tell me how this game ends
Cause we'll just see how it goes
Catch me when I fall
Or you'll need me when I'm not here at all
Miss me when I'm gone again

--

En fredag till att lägga i samlingen då. Har varit en bra dag idag. Kändes bra på tentan, fick mig en promenad med mamma och pappa, körde min morbror. Åkte hem och fixade det sista med maten så den var färdig när mamma och pappa kom hem igen, kändes bra under telefonintervjun och nu ligger jag sådär lagom utmattad i min soffa och tänker snart sova.

Det finns många människor där ute som tycker att livet är skit. Att ingenting går deras väg. Jag har varit en av dem. Jag tyckte hela mitt liv försvann, och allting var meningslöst. Jag trodde aldrig jag skulle komma ifrån den känslan. Idag känner jag tvärt om. Allting kommer tillbaka. Lyckan, lusten, viljan. Så länge man stannar och kämpar så får man allting tillbaka. Det är verkligen värt det i slutänden. Idag är jag lycklig. Och jag tänker låta det fortsätta så. Le mot världen mina vänner! Den kommer le tillbaka.

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0