Movietime!

Haha, tar lite emot att säga det - men jag tyckte bion var bra! Haha. Var trevligt att spendera tid med Annica igen! åkte hem till henne och fikade lite först - julmust och lussebulle! mums! Sen åkte vi iväg till bion. Frös nästan ihjäl - men det hör väl vintern till? JAAA!

Hade tänkt dra ett race med lite tankar och funderingar, men jag ORKAR INTE helt enkelt. Inte just nu. Jag vill nog bra sova. Sjukt trött och ser fram emot en ny dag på VFU:n i morgon. Måste be mina kära klasskamrater, speciellt Malin och Sofie, om ursäkt för att jag inte hört av mig på sistone! Längtar verkligen efter att få se er på fredag!

Sweet dreams!

Love L,


Well, it's good to hear your voice
I hope you're doing fine
And if you ever wonder
I'm lonely here tonight

I'm lost here in this moment
And time keeps slipping by
And if I could have just one wish
I'd have you by my side

Kommentarer
Postat av: Malin

de gör inge, ja har ju inte heller hört av mig =( men vi ses ju på fredag!!! =)

2010-11-30 @ 06:49:46
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0