Misery Business

They want and what they like.
It's easy if you do it right.
Well I refuse, I refuse, I refuse!

--

Sitter här i soffan och lyssnar på lite musik. Fick brev idag igen :) haha, från Cultural Care ofc! My preparetion book! Så har suttit och gjort några sidor i den, nu sa mitt huvud totalstopp! Bara så mycket engelska gick in för denna stund! Är lite seg idag eftersom jag inte är helt hundra, men jag gör mitt bästa.

Testade att dricka te förut, är ju så tråkig på det sättet för jag dricker ju varken kaffe eller te. Måste säga att jag misslyckades totalt? hur kan man göra det? Det smakade bara varmt vatten. Haha, fail. Får testa igen någon gång. Nu ska jag ta mig lite yoghurt sen åka ner och träna fotboll!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0