Making memories...

When I see your smile
Tears roll down my face I can't replace
And now that I'm strong I have figured out
How this world turns cold and it breaks through my soul
And I know I'll find deep inside me I can be the one

--

Sitter i min soffa. Har precis lagt ifrån mig mitt fotoalbum som jag tog fram och arbetade lite på. Så att det blir färdigt till jag åker. Så jag kan ta med mig det, och ta fram det och titta i när det blir ensamt. Klart jag är beredd på att jag kommer få hemlängtan. Därför försöker jag fixa lite grejer som jag kan titta i och minnas allting som alltid varit bra. Måste fixa en ny kamera så jag kan börja ta lite mer bilder innan jag åker. Jag tycker det är viktigt att man vet att det är okej att längta hem, att det är okej att bli ledsen. Det går alltid över, bara man talar om det!

Har inte gjort så mycket idag förutom att träna tjejerna. Duschat, plockat och fyllt i alla de papper som jag hade hemma. Så de ska postas på måndag. Ska snart åka iväg till Alex och diskutera lite. Sen ska jag åka och hämta Emma <3 Ska bli underbart att ha någon att prata lite med. Om onödiga ting you know!

Hade för övrigt ett underbart samtal med min mamma igår efter middagen! Vad skulle jag göra utan henne? Pratade om allt som varit, allt som händer, vad som väntar. Om framtidsplaner som försvunnit. Ja kort och gott hur det känns att allting blivit som de blivit. Och så fantiserade vi om hur det blir när hon kommer och hälsar på mig. <3

Hungrig, ska se vad som finns!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0