Made up my mind?

Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Should've known better when you came around
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
'Cause I know that you're living a lie
That's okay baby 'cause in time you will find...

What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around

--

Mmm, gott med julskinka! Blev lite mys i soffan med pappa som kom hem från badmintonen först. Lite senare klev också mamma in genom dörren och gjorde oss sällskap! Tittade lite på Beck på tv och bara satt där typ. Nu ligger jag i min säng nedbäddad, med en sjukt kelig katt som strängt la sig över ena benet, så här får jag väl ligga kvar då, hela natten! haha.

Ligger och funderar! Suck, det är inte alltid roligt och enkelt. Nyår is coming up! Och jag är lite kluven! Missförstå mig rätt här nu va. Klart jag vill fira det med mina vänner - har småpratat lite om det med Emma och Annica - samtidigt vill jag verkligen vara med min familj också. Och jag har tänkt att jag kan tillbringa halva kvällen på ena stället, och andra halvan på andra. Men vilken halva ska man då spendera på vilken plats? Vill ju verkligen vara med båda!

I landsproblem - jag vet! Men man vill spendera all tid med alla när man vet att man inte kommer närvara nästa år när det händer! Men förhoppningsvis så vaknar jag upp en dag och vet precis hur jag ska göra! Man kan väl iaf få önska liksom! Haha, det blir bra det blir bra! Någon gång.

Sweet dreams!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0