Long day...

Ja herregud. En sjukt lång dag. Gick upp i morse, försov mig lite men lyckades komma i tid till jobbet. Efter lite om och män hamnade jag med Liselott på Linden - avdelningen där de allra minsta barnen finns. Vi hade dock bara fyra barn idag, men haha, men fyra barn kan vara mycket att hålla reda på ändå. Gullungar. Och jag blev vald till att få sova middag med dem - välbehövligt var det.

Efter en lång dag med många byten och stängningen av avdelningen blev det hem till lillebrors nya lägenhet och kolla läget, hjälpa till med lite saker, och sen åkte vi till Maxi och handlade. Har precis landat hemma och tänker hoppa in i duschen och ta en välförtjänt lång varmdusch. Sen krypa ner i sängen

Har tusen saker som jag vill ta upp idag.
Orkar inte, behöver sova.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0