Lonely road

"Some people are unkind to those who see things different.
We've all felt pain in ways it hurts to even bring it up...
But that don't mean that we should take this motion lying down...
I'll stand and fight until the day they put me in the ground."

--

Pekfingret är riktat på mig idag som inte orkade gå upp när klockan ringde för promenad i morse. Hela kroppen skrek NEJ och jag har nog aldrig varit såhär stel förut. Så jag lyssnade, tog en behövlig vilarmorgon med riktig frukost och lite småpyssel. Går ut och går i eftermiddag i stället.

Tenta idag, sedan bär det av ut på VFU. Lite blandade känslor där. Men det blir säkert bra i slutänden. Just nu tänkte jag hoppa in i duschen och duscha av mig allting som jag drömde i natt. Usch. Sen ska jag längta efter att Jossan kommer så jag har sällskap :) ska hämta upp Kerstin och Sofie på vägen till skolan!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0