Lifechange!

This life aint the fairy tale we both thought it would be
But i can see your smiling face as it's staring back at me
I know we both see these changes now
I know we both understand somehow

--

Jag ville inte skriva ut det fören jag hade ett datum, och nu har jag det! Den 31 Januari - dagen efter min födelsedag - lyfter planet som ska ta mig över atlanten till en helt ny värld! Då tar jag steget ut i en helt ny, främande och utmanande värld. Känslan jag har i kroppen är fantastisk.

Klart jag kommer sakna min underbara familj, mina fantastiska vänner och mycket annat. Men det är liksom nu eller aldrig. Jag ska ut och få se en värld som många här inte får uppleva. Jag ska göra någonting för mig själv, för en gångs skull gör jag det verkligen bara för mig.

Fyra dagar i New York, för lite utbildning och rundvandring på Manhattan - Sevärdigheter med mer. Sen tar jag mitt pick och pack till huvudstaden Washington för att träffa familjen som valt att spendera ett år med mig! Ser fram emot att pricka av alla förberedelser, punkt för punkt, och njuta av allt runtomkring. Jag kan inte beskriva med ord. Tackar verkligen alla som stöttat mig, och som fått mig att tro på migsjälv igen, och våga ta det här steget - speciellt mamma! Jag älskar dig <3

Nu ska jag njuta i helgen, innan förarbetet börjar!
Love L,


PS: kan man säga att saker går min väg idag? fick 39 av 42 på tentan - VG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0