Life

Okej, jag kanske inte är
Den som man, som man ska va
Och jag kanske inte är
den du helst av allt vill ha
Men jag är nog lite grann
En sån som du gillar ibland
Och jag erkänner att jag kan
Tänka mej det ibland


I'm baack! Var en trevlig dag idag. Gick till skogen på morgonen, sen var det lunch, sen jobbade jag lite med raketerna, och så var det lyssna på berättarbok sen slutade barnen - vart tog dagen vägen? Sen hade vi lite planering. Haha, mycket engelska - tokigheter! Blev några sköna skratt. Roliga kvinnor jag jobbar med!

Sitter och väntar på att klockan ska gå lite. Ska åka till Yxhult till fyra för möte. Gå igenom lite - planera inför övernattningen(kanske fråga om vi får ha stugan?) och så! Blir kanoners. Sen när jag kommer hem är det pluggning som gäller! Skriva skriva pm!

Fått tid på Amerikanska Ambassaden också - 3:e januari.
Nu är det snart klart alltså! Shit - svårt att tro ibland!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0