Let me be myself!

I guess i just got lost
Bein' someone else
I tried to kill the pain
Nothin ever helped
I left myself behind
It's time to make my way
Into the world i knew
Take back all of these times
That i gave in to you

Lately i'm so tired of waiting for you
To say that it's ok, but tell me
Please, would you one time
Let me be myself
So i can shine with my own light
And let me be myself
For a while, if you don't mind
Let me be myself
So i can shine with my own light
Let me be myself

--

Varit och hälsat på min egen Emma Bäcklander <3 pratade, ÅKTE LITE BIL - det är våran grej, tittade på film och bara myste. Jag är så glad att du är hemma! Innan jag åkte dit hade jag lite reboundingtime med min gamla vapendragare Fred! Fick mig verkligen att sakna MpB5!

Nu är det time to sleep so to say. 07:45 ska man infinna sig handlingkraftig och klar på Sunnanäng! Fem veckors praktik väntar runt hörnet, det är bara att bita ihop. Men det ska nog gå bra. Får ju göra det jag älskar - att arbeta med barn! Sjukt trött är jag dock, så nu slår jag på en film och välkomnar John blund till min värld!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0