It's heaven to me...

Make a point and ignore them,
Come on let's wait this out.
They'll find out
We never stop turning,
Sometimes it's tough to change direction.
I know it's a little bit strange...
It's all a little bit strange

--

Det borde vara förbjudet att trivas så ofantligt bra som jag har gjort på mina tre VFU platser jag haft! Dagen har verkligen varit sjukt bra, började med att vi vandrade till Biblioteket för att se på en barnteater, sedan gick vi hem, käkade, gick ut och så målade vi lite sen va dagen slut.

Fått ett underbart schema, 8 - 13 varje dag. Sen ska jag delta på lite aktiviteter utanför som diverse utbildningar och sånt som kan vara nödvändigt. Jag har själv valt vilka. Och under mötet i eftermiddags kom jag/vi på tillsammans vad jag ska göra för arbete! sjukt bra! Nu njuter vi lite av lyckan och gör någonting gott att äta!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0