I'm sick of being sick!

Lately, everything is hazy, but I know what's true
Lately, everyone seems crazy, but I believe in you
Oh sun, shines in the eyes
of those who know how to leave the past behind.

This time you've got to make up your mind,
This life you're living.
This time you've got to make up your mind,
This life's worth living
Get up, we've got a way's to go...

We, yeah we are only getting better
Where we were that doesn't matter

--

Tog mig en paus från verkligheten en stund förut. Stängde av ljudet på telefonen och slängde mig på soffan tillsammans med mamma. Blev lite kebab och massor med hockey på tv. Perfekt slappiskväll. Har varit sjukt seg idag, tror jag vet varför. Jag blir sjuk igen... hostar halsen av mig och kan knappt andas genom näsan! SUCK...

Så nu har jag lagt mig i soffan. Letar efter någon bra film att somna till. Är väldigt trött. skulle vilja bada igen! Kanske borde tala med min morbror - och låna bubbelbadet någon kväll. Måste jag göra innan jag åker iaf! Det är sjukt skönt! Riktigt varmt bubblande vatten - ett glas vin och ljuvlig musik i bakgrunden! det är vad jag kallar livet!

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0