Home sweet home!

Hemma efter ännu en dag på jobbet, med en massa pysslande. Nu strejkar min kropp rejält, så ska lägga mig och se en film tänkte jag. Köpte några klubbor igår, så ska väl ta mig en sån också. Tycker jag att jag är värd! Ujuj. Barnen var verkligen jätteduktiga idag när vi skulle dekorera våra raketer! Sjukt fina blev dem!

Lite senare har Alex och jag lovat att vi ska gå och säga hej till våra tjejer som ska anordna ett disco! Så ska väl göra det. Sen blir det god mat på kvällskvisten med mor&far. Vilken lyx för dem att de har mig liksom, så de slipper äta själva! Haha. Sen ska jag nog fråga lillebror om jag kan gå låna hans lägenhet och sova där. Han pratade om att åka till Linnea så, får se vad han säger. Ta mig ett bad och bara njuta - inga fel!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0