Helt slut...

Let me begin by saying what I mean
It's a crime against the heart you know
To be somewhere in between

Well don't be shy
I've got an open heart and hand
And I just might have to confess just where I stand

--

Det har varit en lång och händelserik dag! Först i skolan var det idrott, och så lite lek, sen var det helt plötsligt lunch? gick lite fort, sen gick vi ut och lekte i snön, så målade vi och efter det var dagen slut. Allting gick i ett idag. Det var bara packa sig in i bilen och åka till stadshuset för Förskolelärarträff.

Efter en massa samtal och fika där, så blev det åka hem en sväng. Men det var ingen som skottat, så jag fick göra det. Tungt! Sen gick jag in och diskade, käkade en macka sen bar det av igen. Arbetsplatsträff stod på schemat. Alltid intressant att höra vad som sägs! Nu är jag slut i kroppen, glad i själen. Sitter i soffan och ska nog snart dra mig mot sängen, där jag tydligen får sova en natt till.

I morgon är det vanlig dag, sen POSOM träff om Mäns våld och hur det påverkar barn. Det ska bli riktigt intressant! Och så väntas det samtal från andra sidan Atlanten igen. Hoppas på några yttligare framsteg! Sen är det ju fredag, haha. Dagarna går sjukt fort just nu. Men, nu ska jag vila!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0