Heaven

If the world stops turning
If the sun stops burning
When the cold winds starts to blow
I wanna let you know, oh I'll never let you go
When you feel like breaking
When your heart keeps waiting
When the tears begin to flow
I wanna let you know, oh I'll never let you go


Har spenderat den senare delen av dagen tillsammans med den underbara Emma Blomqvist. Vi åkte till marieberg där vi strosade omkring och bara var en stund. Fördrev lite tid och spred måttligt med pengar. Måste säga att vi var väldigt ekonomisktänkande! Vuxenpoäng i mängder till oss! När vi kände att vi var färdiga köpte vi med oss julmust,pepparkakor och en påse gott och blandat! Åkte hem till Emma och Davids drömhus(jag är kär i det).

Brasan låg och glödde, så emma slängde på lite ny ved så elden tog fart, och så dukade vi fram och satt där i soffan och mös. På tv:n gick SATC 2 - väldigt rolig faktiskt. David kom även hem och gjorde oss sällskap! Myspys. När filmen var slut så satt Emma och jag kvar i soffan och filurade lite sådär som bara vi kan! Underbart. Så jag tackar för en grymt bra dag - det finns inga som är som oss! Jag behövde det här! <3

Nu tänker jag krypa ner under mina täcken!
Sweet dreams!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0