Happiness...

Chances are when said and done
Who'll be the lucky ones who make it all the way?
Though you say I could be your answer
Nothing lasts forever no matter how it feels today

Chances are we'll find a new equation
Chances roll away from me
Chances are all they hope to be

--

Jag är en glad flicka. Men jag orkar inte gå in på varför just nu. Utan jag är så himla trött och slut i kroppen, men jag ska absolut inte klaga. Jag älskar det jag gör. Jag trivs med det. Föreläsningen idag var intressant, hade dock inte så mycket med oss som förskolelärare att göra, men det var intressant ändå.

I morgon är det fredag, har det verkligen gått en vecka?! Aja, det ska firas Astrid Lindgrens dag! Sen när klockan slår 13:00 så är veckan slut för mig! Då ska jag hem och städa lite, sen bara njuta. Laga lite god mat med mamma. Men nu säger jag godnatt!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0