Forever and almost always

So the story goes on down, The less traveled road
It's a variation on, The one I was told
And although it's not the same
It's awful close, yeah

In an ordinary fairy tale land
There's a promise of a perfect happy end
And I imagine having just short of that
Is better than nothing

--

Hur är det man säger? Önska inte för mycket, tänk innan du talar och "be careful with what you wish for". I morse klagade jag på att alla andra fått snö, nu har jag också det. Dock följde årets värsta orkan med?! Aja, jag har lekt med barnen ute och skottat iaf. Sitter och värmer mig lite i soffan!

Ska ta mig någonting att käka, blir nog yoghurt. Så kolla lite på tv och mysa med miffo som ligger här brevid mig i soffan. Sen åker jag och hämtar Julia och Amanda som ska åka med till träningen. Och bestämde mig för att vara med på riktigt, för jag tänker inte ge mig ut och gå igen när jag kommer hem!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0