Företagshockey

and I thought I'd live forever, but now I'm not so sure.
you try to tell me that I'm clever,
but that won't take me anyhow, or anywhere with you.

God morgon kära läsare! Hoppas ni sovit gott, en annan vaknade ju vid sju och kunde inte somna om! så jag har varit vaken en stund. Har precis kommit ut ur duschen och tänkte göra mig i ordning lite snabbt. Har planerat att åka ner till ishallen i hallsberg för att titta på företagshockeyn - där lillebror spelar - tillsammans med storebror.

Blir trevligt att umgås lite med bröderna! Sen blir det åka hem och käka och vidare till Flyttbyrån i örebro! Christer Aldenfalk är helt underbar! Letat på min Trälåda så jag kan få plocka ut lite grejer som jag behöver! Sen vet jasg inte vad som händer - blir nog till att vara hemma hos mor&far och mysa lite.

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0