Believe...

Come to me now
And lay your hands over me
Even if it's a lie
Say it will be alright
And I shall believe

Open the door
And show me your face tonight
I know it's true
No one heals me like you
And you hold the key

That not everything is gonna be the way
You think it ought to be
It seems like every time I try to make it right
It all comes down on me
Please say honestly you won't give up on me
And I shall believe
And I shall believe

--

Har du någonsing funderat på om du lämnat dina spår? Om du gjort skillnad för någon. På rikigt. Om man verkligen varit den där speciella personen för någon, eller finns den bara på film? När folk jag vuxit upp med tittar tillbaka på sin barndom, var man bara en i mängden - eller var man speciell?

Det tåls att fundera på. Jag vill att folk ska komma ihåg mig när jag tar mig här ifrån. Jag hoppas att jag för någon är speciell på ett sånt sätt som i filmerna. Den där som faktiskt funnits kvar när allting annat bara gått vidare. Jag vill bli saknad! jag tror jag behöver det.

Love L,

Kommentarer
Postat av: Malin

du är speciell för mig <3

2010-11-06 @ 08:59:09
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0