Bara dårar rusar in...

When all you got to keep is strong
Move along, move along like I know ya do.
And even when your hope is gone
Move along, move along
Just to make through,

When all you got to keep is strong
Move along, move along like I know ya do.
And even when your hope is gone
Move along, move along just to make it through

Move along
Right back what is wrong
We move along

--

Ingen hemma med mig :( har ingenting att göra, så jag letar gammal musik, falsksjunger och tar sjukt snygga kort på mig själv! Idag är jag självgod, för trots att jag mår lite dåligt, är jag glad, och stolt över mig. Känner mig hundra kilo lättare efter dagens möte. Tack! Nu får ni se några av mina snygga bilder!

    



As snyggt! Jag vet! haha.
Love L,

Kommentarer
Postat av: Annica

JAA! Du är supersnygg! SAKNAR DIG! <3

2010-11-18 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0