Another day

The way your hair lies
sometimes unrecognized
All the way from these today
on a train
Nothing to say if theres still time

--

God morgon! Haha, ligger tio minuter före mitt tidsschema så jag hinner skriva några rader här! Idag ska vi ha kalas för två pojkar som har fyllt år! Så det ska bakas någonting som de bjuder på efter maten. Alltid roligt att se dem göra saker de inte är så vana vid!

Sen i eftermiddag åker jag hem till Emma <3 Massa prat och mys. Kanske tar oss ut och åker tefat ner för taket? haha, ne, lite för högt här du. Inte direkt som lekstugetaket! Men det ska bli väldigt trevligt att spendera tid med henne! Du är inte som alla andra min vän!

Men nu ska jag sätta på mig strumpor
Och ta fram en matlåda
Sen åker jag!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0