A no can do!

Okej, kunde kanske inte klara mig helt utan medier idag. Haha, så använder mig av bloggen enbart idag! Sitter i min soffa - ovanligt? - och städar. Hur kan man samla på sig så mycket skit? Har alltid tyckt jag har ganska lite saker, en stor smäll borde jag ha, rakt på näsan.

Var ju på flyttbyrån igår! Hämtade lite grejer, så jag passade på att ta med mig mina sminkväskor som låg där - två till antalet, Hade en hemma också. Sitter och går igenom dem nu. Hittade två nästan helt oanvända foundations, 8(?!) puder och sen en massa krimskrams!

Haha, alltså åtta puder? brukar ju köpa på mig en fyra fem stycken varje gång vi är på Ullared. Och så lägger jag ju undan några då för att de inte ska användas, så glöms dem bort och så är det kört! haha. Aja, nu har jag så jag klarar mig bra länge! rena rama julafton att städa ju!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0