Smärta!

Min kropp smärtar från tå till topp. Det var en sjukt rolig dag igår. Jag, Sofie och Marie-Louise körde tillsammans igår och fick totalt 15 stämplar! Vi var väldigt stolta. Lisa, Elin och Ann-Charlotte körde i andra laget. Sjukt roligt hade vi som sagt. Vi kom dit först, åkte sist!

Men det smärtar idag! Träningsvärk i magen och axlar. Det är den där jävla stegen i taket! Ska hoppa in i duschen och göra mig färdig för skolan! Kråkfötter står på schemat. Sen ska jag uträtta några ärenden och ikväll kommer Emma och Annica hit. Ska äta lite mat och dricka lite vin! Det gillar vi starkt. Välbehövligt dessutom!

7 dagar till jul
14 dagar till nyår
17 dagar till Ambassaden
45 dagar till 22årsdagen
46 dagar till planet går över atlanten!

Have a nice day!
Love L,


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser fram emot kvällen, den kommer bli mys :)

Tror att vi alla behöver det. kram kram <3

2010-12-17 @ 10:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0