The poet you know!

Jag är allt en liten poet, 
Dock bara i hemlighet. 
För när ingen ser och ingen hör,
kan jag skapa den magi jag gör


Haha! Jag har lite roligt. Ne men har faktiskt skrivit färdigt kortet som Sofie ska få :) Försökte rimma lite fint, tänker dock inte lägga upp det här nu, ifall att hon hinner in och kanske kollar, men kan lägga in det senare om det är så att ni vill se :)

Ska hoppa in i duschen nu och fräscha till mig lite, senare bär det at till örebro och hämta upp de andra, sen vidare till Lindesberg! Ska bli så himla roligt att träffa dem andra igen! Yeah, jag tror verkligen jag behöver dethär! Så, nu har jag inte tid för er längre :P

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0