Sleep? No

God middag får man väl säga? klockan är ju halv ett! Blev en riktigt skön "ta hand om dig själv" kväll igår. Riktigt underbart. Lillebror kom hem vid 1, så vi låg och pratade lite på soffan. Han behövde det. Sen tvär dog han och drog igång med sitt snarkande. Så jag kan inte riktigt säga att jag somnade tidigt? haha

I morse så hörde jag någon som ropade inne ifrån sovrummet - robin ville ha skjuts till hockeyhallen! Haha, lilla lillebror. Så jag drog på mig lite kläder och körde iväg honom. Sen har jag bara myst lite med miffo. Han somnade på min mage så jag använde det som ursäkt till att inte gå upp. Nu har jag duschat och ska bara platta håret sen blir det promenad med storebror! Lite senare Advents middag med mor&far!

Glad 3:e advent på er!
Love L,


And by the way 
By the way 
What made you think you'd have it your way? 
And by the way 
By the way 
Don't say I didn't warn you 
That I'll always stay the same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0