Over and over...

Konserten var sjukt rolig. Barnen älskade den - sjöng och skrattade i en kör! Väldigt bra. Många var också helt till sig över att få åka buss - vet inte, är nog inte så vanligt! Haha. Dagen har varit bra. Bakat massor med pepparkakor och så fick jag en jääätte fin ljuslykta utav Lena och Maria! Tack!!

Sitter här och läser aftonbladet och kan knappt hålla mig för skratt! Alltså, Hockey är en kontaktsport - vilket betyder närkamper för den som inte uppfattat det. Det roliga är att nu har en i PUBLIKEN anmält en hockeyspelare för att han tycker att det är misshandel. Rätta mig om jag har fel - men borde det inte vara motspelaren?!

Tycker det är helt sjukt att man som åklagare funderar på att bygga ett  fall på att en från publiken anmält - när killen som blev utsatt för det inte verkar bry sig på det sättet. Mycket av det är bara en del i spelet. Och ibland blir det fel. Men om de ska börja anmäla hockeyspelare hit och dit kommer det snart inte fungera längre! Då lär väl boxning bli förbjuden? de slåss ju på riktigt!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0