Not today!

Japp, har en sån dag - inte idag dag med andra ord! Jobbet var - rörigt kan man väl säga. Märks verkligen att det är nära till jul! Men hade en väldigt trevlig utvärdering med Lena och Maria sen! Sen när ville man inte göra att de tycker man skött sitt jobb och verkligen passar för yrket? jag tackar inte nej! behövde det.

Har mejlat lite med Ida också! Au pairen som är i familjen nu. Hon verkar fantastisk och jag är verkligen glad att hon kommer finnas där med mig under min första vecka! Så man kommer inte i det liksom. Lär sig några platser som man kan gå till med barnen innan man själv hinner ge sig ut och upptäcka!

Nu ska jag åka och träna
/L

I'm the first to admit I was wrong.
Maybe I'm a little sad.
But you know this is hard on me.
I don't need to talk about it
I need to forget about it
I kind of need you
But I don't now if I can say the same for you!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0