Kobra

Tittade på kobra förut. Ingen anning om varför egentligen, eller ja - mamma gjorde ju det. Anledningen var väl att det handlade om Kumla. Dock vet jag inte om jag blev något klokare? Ja Kumla förklarades som stad nyårsafton 1942. Kumlabunkern har blivit det stora kännetecknet, och kvarntorpshögen. Jaja. intressant...

I morgon väntar tidigt luciafirande på jobbet för PRO här i kumla. Så vi ska till Prästherrgården och så ska barnen få lussa. Är även nätverksamhetsträff på eftermiddagen med alla förskolelärare i kumla. Det kan nog bli en bra dag. Får se om jag kanske bakar någonting på kvällen eller hur jag gör. Måste ju bjuda på någonting på fredag!

Now time to sleep.
Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0