Hell yeah!

Äntligen! Efter många om och men och massor med sidor och skrivande och klickande är jag färdig med min DS-160 ansökan! grymt skönt. Trodde aldrig jag skulle blir färdig. Fint. så inför mitt ambassadbesök är jag ganska redo! Vilket känns underbart. Var på Bennys och fixade fotona förut! Kanoners! Fick träffa Stoffe en sväng också. VA INTE IGÅR! Kärt återseende säger man väl?

Nåja, checklista ambassaden!
[x]DS160
[x]DS2019 + sevis
[  ]Personbevis
[x]Kvitto på betalning
[x]Kuvert med frimärken för 65kr

fint. Bara beställa personbevis med stämpel då - får bli i morgon. Rösten i luren påstod att det var stängt? dååligt. Klockan är ju inte ens sex ju? haha. aja. nu ska jag ta mig en paj och äta lite! Hoppas några av er fått höra ljuvliga luciasånger under dagen!

Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0