Friday night live!

Hade uteträning idag! KALLT säger jag bara. Och fick träna tjejerna själv för att Alex aldrig kom hem från Ullared. Kom när det var typ tio minuter kvar! Men men. Kom hem och tänkte att en varm dusch säkert hjälper - gott folk ställ er ALDRIG i en varm dusch när ni nästan kändes kallt! Helt sjukt.

Dock bjöds det på super mat sen. Kyckling i tomat&basilika cremé fraiche med ris! Mums. Så vi hade en trevlig liten middag jag och mina föräldrar. Sen satt vi oss i tv rummet och spelade Familjegeni! Det var inte min dag idag. Brukar vara duktig. Men kom ikapp mot slutet. Mamma vann. Och så såg vi självklart när sverige tog sig vidare i innebandyn! Trevlig kväll. Nu tänkte jag lägga mig och se en film. Är lite sliten i kropp och själ!

Love L,


Old school! It's you and me to death do us apart!
I'm sorry. And I'm going to say if in the future to!
You know I need you. That you're important!
It's always been us against the world! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Love you<3

2010-12-11 @ 17:12:32
URL: http://emmabacklander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0