Fast

Tiden går sjuuukt fort! I morgon är det redan torsdag - sista dagen med min handledare Maria, som fick för sig att hon blev sugen på en resa till Ullared! Jag då?! Men det blir bra. Så sista dagen som är på fredag är det bara jag har Lena där då, och så Amel. Kan ni förstå att det redan gått fem veckor? Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg här inte! I morgon är det torsdag - pepparkaksbak och sen konsert i Örebro! Trevligt trevligt.

Sen ska jag hem och baka lite! Tänkte nog göra gifflar med lite citronkladd i, det borde funka! Får se om jag inte ska ja och svänga förbi Ica och köpa vit choklad också så jag kan göra några vita snöbollar - väldigt gott och enkelt julgodis bestående av vit choklad, kokos och citronsaft!

Men nu tänker jag sova så jag orkar med allting!
Sweet dreams!
Love L,

PS: väldigt sugen på att bygga ett pepparkakshus - någon mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0