Christmas candy!!

Yeey, Fick sova en stund förut, noll koll på hur länge, men en stund iaf! När jag vaknade hörde jag hur mamma höll på ute i köket, så jag tog mig ut för att titta. Så det blev lite bak, dels det som hon skulle bjuda på till fredagsfikat i morgon, men också lite julgodis! Snöbollarna var jättegoda :)

I morgon är det fredag! 3:e december - alltså Sofies födelsedag! Finally, she's turning 20! Så vi ska dit på kvällen och fira henne. Ska bli riktigt trevligt! Men först blir det jobba! I morgon ska vi ha sammarbete med 1:an, det kommer bli intressant att se vad de tänkt hitta på där!

Men nu ska jag sova igen,
Katten har parkerat på min högerhöft
Bäst jag ligger still inatt!

Sweet dreams
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0